فی فی جون

فی فی جون
دیدگاه ها (۲)

من که خودم طرف دوتاشونم

گانگگگگگ

اخ یاشاررررر خدا از دهنت بشنوههه

ژنرال فی هونگگگگگگکگگگ

اقتربت الساعةالله فی الساحة

کجایی . . .فی هذه الساعة..؟! السَلام‌ُعَلیک‌َالثَّائِرَ‌بِدَ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط