اولش فکر کردم غمگینه...!

اولش فکر کردم غمگینه...!
بعد این که از نصفش گذشت از خنده دل درد گرفتم.
دیدگاه ها (۴۸)

چند کلمه هم از پوتک حق بشنویم

وقتی ازم میپرسن‌ دردت چیه :))

من میگم چرا اینقدر خسته ام😂

از بهترین سکانس های ترکیه👌

.

خوب درومدددداولش فکر کردم بد میش_

شکم درد گرفتم از خنده🗿❤️‍🩹

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط