شل میام مثه باب کرم💃🏼.

شل میام مثه باب کرم💃🏼.
#خفن #گنگ
دیدگاه ها (۴)

آدما‌نسبت‌ب‌ِما‌هیچ‌وظیفه‌ای‌ندارن. . .اگه‌خوبی‌ای‌‌میکُنن‌ا...

♥🫂#دوست #رفیق #عشق

تو بهم آسیب زدی💔. #عاشقانه #غمگین #عاشقانه_غمگین

داغ میکنه کف سرم🖤. #عاشقانه #غمگین #عاشقانه_غمگین

باب اسفنجی گنگ😝

#احترام #گنگ #خفن #ماشین #تیکه

مربی جدید رئال داره میشه

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط