آهنگش فقط🤣🤣🤣🤣پاره شدم . راستی منتظر زیر نویس قسمت ۱۵ هستی

آهنگش فقط🤣🤣🤣🤣پاره شدم . راستی منتظر زیر نویس قسمت ۱۵ هستید یا مثل من بدون زیر نویس دیدین؟
دیدگاه ها (۷)

ولی جوری که کیدرماو اهنگ بهم آرامش میدن هیچی اونجوری نی🥲🩷

حالا هات بودن جیمین به کنار ولی نامجون خیلی ددیععع اخههه🤤💜

زیبایی فقط این سریال>>راستش من نمیدونم نویسنده بی ناموص این ...

مثل چی سر این سکانس داشتم عر میزدم بعدش خوشحال شدم هه این رف...

قسمت ۶ ان‌استارز رو چرا هیچ جا با زیر نویس فارسی نداره

من سراین قسمت پاره شدم🤣🤣

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط