کی؟ من؟ نه بابا! ارزو واسه شوخی اینو واسم فرستاد (اگه جدی

کی؟ من؟ نه بابا! ارزو واسه شوخی اینو واسم فرستاد (اگه جدی باشی کونتو پاره شده بدون) 😏😂
دیدگاه ها (۱۲)

اینو دوستم برام فرستاد گفت مثل توعه 🤌اخه با یکی از بچه های ک...

ممنون یکی از دوستم توی ویسگون که واسم اینو درست کرد اگه فالو...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط