منم جاش بودم خیلی ناراحت میشدممممم

دیدگاه ها (۰)

واییییییی

من اینو خیلی دوست دارم

اولین ادیتم الان درستش کردم ... با اینکه خیلی ناراحت بودم بر...

خب اره منم خیلی سنگ دل بودم ولی بخاطر اون دیگه نه

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط