قفلی زدم رو وایب خوناشام

قفلی زدم رو وایب خوناشام
دیدگاه ها (۶)

همیشه پیشتن

مثه چاقو مثه مرگ

خیلی قشنگه مگه نه

وقتی با دازای قرار میذاری

قفلی زدم رو آهنگش

قفلی زدم رو بازوهاشش

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط