چرا بایدبه فکر خانوادم باشم

چرا بایدبه فکر خانوادم باشم
درصورتی که اونا اصلا به فکر من نیستن.......
دیدگاه ها (۱)

اشتباه من

کسی دوست داشته

از دوستی های سه نفره متنفرم چون همیشه من اضافم.....

دوستون دارم ...*

اونا رفیق نیستن اونا برادرن👍👍

سه تفنگدار

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط