بزارین همونی که هستم باشم !

دیدگاه ها (۰)

سوکونای عزیزز

دنیا رو تقسیم کردن؛ و چیزی نصیب من نشد...

فک کنم فقط من بودم که از این طاووسه خوشش میومد

بزارید خمینی که هستم باشم:)

از نظر روحی دقیقا تو شرایطی هستم که اخوان ثالث میگه:خواهم که...

جوری که دوست دارم باشم 😊😇 VS جوری که هستم 😒🤬#شهر_دور

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط