این همه حرص و طمع برای چیست؟؟

این همه حرص و طمع برای چیست؟؟
#ننه_نینوا
دیدگاه ها (۱)

استخدام شدم😂

جگرم رابتراشندتورامی خواهم.... 😢🌹دوستان عزیزلطفاً فالو، لایک...

طنز تلخ💔بدون شرح

اگه خوشت اومد به افتخار بچه های همدان❤️بذار دمشون گرم🙌

داستان حرص و طمع جدی بگیر⁩#Repost mikeriazi:منبع

دونات

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط