یه سم جدید آوردم براتون😂😂

یه سم جدید آوردم براتون😂😂
میدونم که دیر گذاشتم ولی بازم به کارمون میاد😂😂
خب دیگه اول مهر زهرمارتون باشه😂😂😂😂😂
دیدگاه ها (۱)

ارمیی هااااکپی اجبارییییی

خودتون میدونین باید به کی بفرستید😂😂😂

وقتی که میگم که رنگ بنفش دوست دارم......💜💜

خوبه که تتلو❤️😂

پروف چنل فرم براتون اوردم بازم میخواین؟ خب تو کامنتا بگید😍 😘

براتون یه ضرب‌المثل جدید اوردم❤️😂

‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط