آره‌حسرتش‌به‌دلم‌موند..💔!

آره‌حسرتش‌به‌دلم‌موند..💔!
دیدگاه ها (۴)

🖤به رسم ادب و دست به سینه ❣امروز روز تاسوعا سلامی میدهیم🖤به ...

🌼ســـــــــلام☕️☕️روزتون پر از سلامتی🌼زندگیتون تون پر از مهر...

ای پناه یک امت چرا به پناهگاه نرفتی؟!💔

عه وا چیشد قرار بود حذف بشه که... 😏

آره حسرتش به دلم موند💔

♦️ *حسرتش به دلم موند...*😭@jarian_com1

حسرتش به دلم موند🥲منم دلم میخواست بغلت کنم🥲

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط