گویا درون جهنم زندگی میکنیم😔💔

گویا درون جهنم زندگی میکنیم😔💔
دیدگاه ها (۲)

گودرتتتت😎😎😎

ناناعت شدم😭😭به تخمم😐

نامجونا🙂💕

تخمه هاتونو بیارید بشینیم کامنت بخونیم😁😂

با یار خوب جهنم رو بهشت میکنیم 🤙🏻🥲

✨ امام صادق علیه‌السلام فرمود:«هنگام عبادت،گویا بهشت و جهنم ...

واسه ما شاخ میشی بی پدر ... منطقه رو جهنم اجنبی ها میکنیم .....

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط