nazaninjonnn 80038144

دیدگاه ها (۲)

بابت رفتنت بهت حق میدم تو قلبم تنها بودی حوصلت سر میرفت. ️👻

☻ڪاپے ڪو وطن داࢪ تو ہم تیت میشے قندم😂!!

همچنان من در مقابل سختی های زندگیم🙂❤️‍🩹

و فقط سلطان 🥰

واییی مانی عظیمی تو چقدر بی نمکیییییییییی🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

صدای جذاب خاطره انگیز دوبله آقای کیوان عسگری عزیز

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط