از هوملندر واقعا متنفرم چرا باید نوآر رو بکشه
از هوملندر واقعا متنفرم چرا باید نوآر رو بکشه
خب فقط بهت نگفته بود تو از آب ج.ق ریخته شدهی سولجر بوی توی لیوان به وجود اومدی لیوانزادههههههههههههه
خب فقط بهت نگفته بود تو از آب ج.ق ریخته شدهی سولجر بوی توی لیوان به وجود اومدی لیوانزادههههههههههههه
- ۱.۴k
- ۰۵ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۶)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط