از هوملندر واقعا متنفرم چرا باید نوآر رو بکشه

از هوملندر واقعا متنفرم چرا باید نوآر رو بکشه
خب فقط بهت نگفته بود تو از آب ج.ق ریخته شده‌ی سولجر بوی توی لیوان به وجود اومدی لیوانزادههههههههههههه
دیدگاه ها (۶)

این چیزی بود که میخواستی؟ازش لذت میبری؟هنوز هم خوش میگذره؟

هعب

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط