jk_20247 46625975

دیدگاه ها (۰)

کیوووووتاااامووون

چی بگم 😂😂😂

شما قلبای مایید هرچی بگم دوستون دارم بازم کمه 💜💜💜💜🥺💜💜💜

مورفین فقط صداش... 🥹

هرکی یه غمخوار داره... یک پناهیی که درددلاشو یواشکی بهش میگه...

آرزوی کودکیم بود ببندم اورا تا توانم بعد عاشورا ببینم لب خند...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط