✲ مهربانی در همه ی خلقت وجود داره...

دیدگاه ها (۳)

✲ ای کاش ، آدمها هم به شرط چاقو بودند تا قبل از راه دادن به حریمت یا از سرخی قلبشان مطمئن میشدی یا دست کم از چشم سفیدیشان… !

✲ این داستان : سگ مهربون...

✲ هر آدمی بالاخره یه جا دست میکشه... 💘

✲ این فقط یه بازیه : بازی... !

و مهربانی زیباست ؛💖

🥺✨#حیوانات #کیوت #گوگولی #ویسگون #مهربانی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط