سالها ست منتظر آمدن فصل ........ بهار یم ۰

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام دوست
از بی تو بودن خسته ام ۰
اللهم عجل لولیک الفرج
یا زهرا ء س
دیدگاه ها (۲)

شده آیا که غمی ریشه به جانت بزند ؟

تو عطر کدام خوش‌بو ترین گل جهانی که هر جا می نویسمت شکوفه می دهد ۰

با تو در نهایتم من !

در خلوت ما خیال سبزت جاریست ( عج ) ۰

همچنان شوق وصالت زنده می دارد مرا

او فقط رهبر نبود ، پدر یک ملت بود

هر پریشان نظر ی لایق دیدار تو نیست

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط