چه روزگار عجیبی...🥀🖤

چه روزگار عجیبی...🥀🖤
دیدگاه ها (۰)

خب چیه از بچگی شیطون بودم...🤣🤣🤣😈😈

🤣🤣🤣🤣وقتی دوستام واسم اینو میفرستن...خدایا به کدامین گناه😅😅😅😈

🖤🥀💔

🖤🥀

روزگار عجیبی شده استحتی وقتی می‌خندیممنظورمان چیز دیگریستوقت...

.نامردی روزگار، از روزگار نیست از آدماشه...🖤‌.

عجیبی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط