دیر شد ولی دوست داشتم بزارمش💜🤘

دیر شد ولی دوست داشتم بزارمش💜🤘
دیدگاه ها (۰)

مطمعنیییی😎🤘

به چه حال و روزی افتادم که دوست دارم جای یه مانکن باشم🥴🥴

معرفی میکنم استادم☺

و کلی چیز دیگه بعد یه سریا میان میگن بی تی اس هیچی نداره هعی...

خیلی من دوسش داشتم گفتم برای شمام بزارمش ‌‌..

گوست رو دوست دارمشاید بزارمش رول؟

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط