خودت رو دوست داشته باش ...🙎‍♀️

خودت رو دوست داشته باش ...🙎‍♀️
دیدگاه ها (۰)

همیشه می گذرد ولی به قیمت گذر عمر می گذرد .....رهگذر 💫

🤦‍♀️

قدر خودت رو بدون خوشگلم تو با ارزش تر و خاص تر از اونی هستی ...

از دلایلی که بی تی اس رو استن میکنم🥲یکی میگه خودتو دوست داشت...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط