حدس بزنین کی اینجاست...

حدس بزنین کی اینجاست...
البته، یوری هستم محبوب دل ها😔 (شوخی دارم میکنم مگه من دلقکتم-)
خلاصه که آره. حوصلم سررفته و از ویسگون خسته شدم. دلم میخواد سر به بیابون بزارم نانای نای🤓
(نگید کپشن به ویدیو نمیاد که گردن نمیگیرم-☝)
دیدگاه ها (۵)

جناب بو#سونتین #سونگکوان#کیپاپ #انهایپن #استری_کیدز #ایتیز #...

ما که برگشتیم😔

کارای مهم تری دارم😔☝

آیا از غم و اندوه خود رنج میبرید؟سونتین استن کنید تا تمام نا...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط