شب ها...

شب ها...
دیدگاه ها (۰)

همیشه میگن چرا ساکتی ولی هیچکس نمیگه چه اتفاقی افتاده که انق...

همیشههه با دیدن این عدد یادشون میوفتم:)

تنهایی با احساس تنهایی خیلی فرق دارع:)

و این همم

دردا که چه شب ها... چه شب ها... چه شب ها... 💔

صل الله علیک یا طیدی و مولای یا اباعبدالله

صل الله علیک یا مظلوم یا اباعبدالله

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط