یه حسی بهم میگه کپشن ها رو گرفتین به یه ورتون😐

یه حسی بهم میگه کپشن ها رو گرفتین به یه ورتون😐
دیدگاه ها (۵)

آرت جدید

میخوام برم از سر کوچه خوراکی بخرم گربه های سر کوچه همون لحظه...

هعییی...زندگی ریده....نظرتون در مورد آرت جدید ؟اگه از نظرت ز...

یه حسی بهم میگهدارم روزای اخرعمرمر زندگی میکنم(:

من باور نمیکنم الون مرد و یه حسی بهم میگه فصل دیگه ای داره

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط