تو خدا هم باشی من باز لیسا رو انتخاب میکنم

دیدگاه ها (۲)

ولی این آهنگ بانو تو یه لول دیگس

چقدر بهم میاننننننن

@d.i.y.a.n

تو رو خدا بگید تنها نیستم که احساس میکنم دیونم💖🔪

تو رو خدا لایک کنید من کلی فعلایت میکنم بخواتر شما♥🥺

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط