برجام اصلی داخل ایرانه‼️

برجام اصلی داخل ایرانه‼️


‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
دیدگاه ها (۰)

از شروط رهبری حاشا که یک دم بگذریم #مردم_ناظر_ومراقبند#مردم_...

| و قسم به لحظه ای... #تعزیه_خوانی🔖اثر: رسانه ابوتراب

یادم باشه اینارو حتما داخل انجمن اصلی بزارم

ای خدا ، دلم خواست ...ولی اینجا ایرانه ...ایرانه نصب کنین عا...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط