نوجوونی نکردیم و جوونی کردیم:)

نوجوونی نکردیم و جوونی کردیم:)
دیدگاه ها (۱)

ولی من از خیلی ادمای خوب بهترم :)

فقط اهنگ:)

بخدا حق:)

مشکلات خانوادگی:)

ایران جوونی مون رو از مون گرفت‌....🙂😁ما که هیچ وقت جوونی نکر...

ما که کاری نکردیم مدیونی فکر کنی کاری کردیم مممدددییییوووووو...

اونقدر که با خوبی دشمن پیدا کردیمبا بدی نکردیم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط