تو که از قافله رفتن و هجران بودی

تو که از قافله رفتن و هجران بودی
پس چرا وعده ماندن به دلم میدادی
دیدگاه ها (۱)

خبرت هست که بی روی تو آرامم نیست؟طاقت داغ فراق این همه ایامم...

رانداااا ' ای عشق خوشگل من 🥹😍💕کراش الاولین

دیگه دوست ندارمبا رفتنت قلب مرا شاد کردی تک ستاره قلبمرفتنت ...

اگه رفتنی بودی پس میدادی بگو هی چرا بم قول؟..:]

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط