تنهای تنهام هیچی رو ندارم

تنهای تنهام هیچی رو ندارم
هییییی
دیدگاه ها (۸)

یعنی خدایا چشمان من را خودت با دست های خودت با اسید باوران آ...

سلام داداشی جونم مایکل برای بار هزارم از شما عذر خواهی میکنم...

تنهای تنهام!

هیچی ندارم بگم فقط من زندما نمردم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط