🎀

خوشحال بودین نبودم مگه نه ؟
خب قراره دوباره برم🤓🎀
هنوز شادی کنید⁦U⁠ ⁠´⁠꓃⁠ ⁠`⁠ ⁠U⁩
دیدگاه ها (۹)

؟

⁦…⁠ᘛ⁠⁐̤⁠ᕐ⁠ᐷ⁩

چک؟

نگین که قراره باز برم اینجا..😩شما کدوم بودین😂خودم اونی که پش...

خب دوستان..دوباره من برگشتم انیتایی که نصف ویسگون می‌شناخت و...

خب چند هفته پارت ندارین و من قراره برم و نباشم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط