همه رفیق هام فیک بودن

اما تو همیشه پام بودی ♤ جانم فداااات♡خیلی💞دوست دارم امیدو ارم همیشه بمونی

https://wisgoon.com/uglythepeople3
دیدگاه ها (۳)

ممنونم از حمابت های قشنگتون ❤️‍🩹💗🫰 عشق منید

نمی دون اینا تو قلبم نشستن

نیما مرسی که همیشه بودی کنارم تو حال بدیام تو حالمو خوب میکر...

@neyayesh_90

https://wisgoon.com/wencsتولدت مبارک دیانااااالبته با کمی تا...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط