من خودم مسیحی هستم ..اما به تمام دین ها ،استایل ها اعتقاد

من خودم مسیحی هستم ..اما به تمام دین ها ،استایل ها اعتقاد ها ،گرایش ها و..احترام ميزارم، دنیا جای خیلی قشنگی میشه اگه همه ادما به همدیگه احترام بزارن به حقوق همدیگه به دین ،گرایش، استایل،ارایش و... :)))))
دیدگاه ها (۰)

قلعه بینهایت *از دید جکس *«چشمام باز کردم و توی جای عجیب بود...

شلام شلام اومدم یکم از خودم بگم تا نویسندتون رو بشناسین... ...

...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط