تولدت مبارککککککک

ولی نباید تولدش یادم میرفتتتتتتت
امسال تولدش غمگینه چون
خودش سربازیه
یونتان هم که هیچی
دیدگاه ها (۱)

حاجی پشمامممم

چرا باید تو آنلاین امتحان ریاضی بدممممممم

اقا امروز کل پسرای ماشین باز فامیل اینجا بودن بعد یهو یکیشو...

خب سیلام:)من سریع میرم سر اصل مطلب.دیروز تولد یک فرشته بود د...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط