تو یکی نگو حالم بدع شرط میبندم بهتر ع منــــــی🚶‍♂️🕳💔

تو یکی نگو حالم بدع شرط میبندم بهتر ع منــــــی🚶‍♂️🕳💔
دیدگاه ها (۱)

من باختم بد جورم باختم🚶‍♂️🕳

فکر نمی منم عشق همیشه چیز خوبی باشه🚶‍♂️🕳

سلام ب خونه خوش اومدی .

برام سواله 🚶‍♂️🕳

تهکوک شیپرا دستا بالا والا اگه تو کنسرت نبودن یا دوربینی نبو...

سلامممم✨️حالتون خوبه؟ببخشید من یکی دو روزه نیستم ، حالم اصلا...

اما بدون تاریکی، ما هرگز ستاره هارا نخواهیم دید🥶📍

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط