ینی فشار دارم می خورمممممماااااااااااااا

ینی فشار دارم می خورمممممماااااااااااااا
دیدگاه ها (۵)

کمککککککککککعافا من ی رم ۳۲ گیگ گرفتم...بعد آهنگا و نصف ویدئ...

ههواقعا نمت

سلوممممدیگ خودتون می دونین چرا نیستم دیگععع...شنبه آخرین امت...

نب👁️ینی دوست❤️ت دارم کور👀ی مگه

فشار چیه بابا دارم سکته میکنم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط