چرا‌گریه‌میکنی‌اون‌فقط‌یه‌انیمه‌اس+اون‌انیمه:

چرا‌گریه‌میکنی‌اون‌فقط‌یه‌انیمه‌اس+اون‌انیمه:

ولی‌خیلی‌بچه‌بودیم‌برای‌دیدنش:))))

-Grave of the Fireflies/ مدفن کرم های شب تاب
دیدگاه ها (۹)

+++++++

بزن بعدی....بعدی

ولی وایب شهر اشباح ^_^

تو کامنتا بنویسین :)))

Name of the drama: زندگی منبچه ها موافقین گپ دخترونه بزنیم؟(...

بچه ها یچیزی بگم پشماتون بریزه

‌                      ‌ :¨ ·.· ¨:‌                         ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط