تو بودی چیکار میکردی؟

تو بودی چیکار میکردی؟
به نام خدا سکته😂😁
دیدگاه ها (۲)

صداش خیلی خوبه🥹🥺💜💜💜

فالو=فالو❤💜

𓆩𓆪ℂ𝕝𝕚𝕡𓆩𓆪➺•• اگر توی هچین موقعیتی بودی چیکار میکردی؟😬🤐( خودم ...

قربونت برم داداش اشکان تا وقتی بودی گوه کاری منو درست میکردی...

مهدی؟!تو دیس چیکار میکردی تو ؟!

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط