ومنی که باهرگریه اش گریم میگیره😪💔

ومنی که باهرگریه اش گریم میگیره😪💔
کپی بااجازه 🧚🏻‍♀️
دیدگاه ها (۳)

برگردپیشم خوشگل غریبه که بی تو میمیرم😢💔کپی بااجازه 🧚🏻‍♀️

بلههههه✌🏻😎کپی بااجازه 🧚🏻‍♀️

منتظرروزی که همه چی درست بشه میمونم😢💔کپی بااجازه 🧚🏻‍♀️

هعییی دلم واسه همشون میسوخت ولی بیشترواسه سوریون🥺😢کپی بااجاز...

بااجازه سلطان پستشون کپی شد

‏چجوری تو فیلما وقتی گریه میکنن انقدر خوشگل میشن؟من وقتی گری...

نمیدونم چرا هروقت اینو میبینم گریم میگیره

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط