کی روزی میرسه که ما در آرامش زندگی کنیم

چرا زندگی توی ایران اینقدر سخته
رویاهامون پودر شد
فقر و جنگ دیدیم
پر پر شدن جوانان ، نو جوانان ، سالمندان و غیره .... رو دیدیم
حالا هم دوباره جنگ شد کی روزی میرسه ک در آرامش زندگی کنیم خسته شدم
دیدگاه ها (۰)

لایک و فالو فراموش نشه

کیا سیرک دیجیتال دیدن

☠️😬😅

لعنت بر کسایی ک جوانان مان را به رگبار گلوله بستن

نومیدی

ادامه p1:خاندان پسران خون اشام(♡ازیتا) ♡او پرنیا چطوری... چی...

پارت اول✨‌میان رنج ها✨‌‌‌ا/ت+کوک-+سلام اسم من ا/ت هست خب زند...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط