#گاه‍‌ی م‍‌ت‍‌ن‍‌ف‍‌ر #م‍‌ی‍‌ش‍‌ی از #خ‍‌وب‍‌ی ک‍‌ردن #بہ

#گاه‍‌ی م‍‌ت‍‌ن‍‌ف‍‌ر ‍‌ی‍‌ش‍‌ی از ‍‌وب‍‌ی ک‍‌ردن #بہ آدما..!
دیدگاه ها (۰)

+نمیترسی؟! -از چی؟! +از مرگ-فک میکنی الان زندم؟!

یادت باشع ت ی ادم #غمگین رو #غمگین تر کردی 🧑🏾‍🦯💔

‌ادما به مرور زمان مشخص میشن، عوض نمیشن!🖤‌

:)🙂

# خ#و#د#ک#و#ش#ی#

تبدیل آهنگ ( فانک ) به [ فارسی ] ! اصلا پشم ریزانهههههههه⚠️پ...

ع ل م د ا ر ....ن ی ا م د ...#امان😭😭😭😭

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط