yasin-0 65359765

دیدگاه ها (۱)

۰۰:۰۰I love tim

خدایان که حرف نمی زنن فقط عمل می کنن

ما ایم و نوای بی نوایی بسم‌الله گر حریف مایی

🗣:مگه میشه رو فحش دادن یه نفر کراش زد؟؟؟؟💜:shiiiiiiiiiibbbbb...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط