تو‌که‌میترسیدی‌از‌تاریکی...

تو‌که‌میترسیدی‌از‌تاریکی...
الان‌چطوری‌تنهایی‌خوابیدی؛)؟

#عشق
#ایران
دیدگاه ها (۱)

اگر ایران جز ویرانسرا نیست، من این ویرانسرا را دوست دارم🤍🌱#ا...

چو ایران نباشد تن من مباد 💚🤍❤️#ایران #ایران_قوی #ایران_زیبا

عشق‌یک‌طرفه‌سم‌خالصه:)#عشق_یکطرفه #عشق

🤍🦢🪽#عشق

جاوید نامان

تو که از تاریکی میترسیدی!

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط