یکم بی تربیتی هس ولی خب..😂

یکم بی تربیتی هس ولی خب..😂
بچه ها اگه حمایتتون زیاد باشه میتونم خیلی بیشتر از کیدراما فعالیت کنم اگه حمایتی نباشه من رو چه حسابی فعالیت کنم؟یکمی فکر کنید منم گناه دارم اخه( دارم مظلوم بازی در میارم ولی حقمه) دیگه اینجوری بابای
دیدگاه ها (۳)

فقط من اینجوریم یا شماها هم💀

جععررر😂👍🏻

استوری

اگر کپشنو بخونین که تشکر میکنم چون یه سری حوصله ندارن

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط