:))))

امشب من رو توی تابوتم بزار
چون من همینجوریشم از درون مردم ...
دیدگاه ها (۱)

:))

وضعیت من و بابام هر شب :

:))))

بلاخره شروعش کردم خیلی خوبههه ⁦(⁠≧⁠▽⁠≦⁠)⁩

🫠اگر فهمیدی لایک کن............................. و اگر می‌دو...

یه جمله عاشقانه ، غمگین و ... مخاطب دار توی کامنتا بنویس و ا...

امشب بعد نماز توی مسجد اینارو دادن بهم😍

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط