یبار دیگه میزارمش چون خیلی دوستش داشتم

یبار دیگه میزارمش چون خیلی دوستش داشتم
بچه ها یه حسی بهم میگه اخرش مامانم میفمه گوشی ازم میگیره و اینا خودایا خودت یکاریییی کنننن
دیدگاه ها (۲۵)

سلام عشقامممم دیدید ۹۰۰ تایی شدیممم🥺🥺💖💖💖خیلییییی ممنونننن وا...

عشقمممممم چقد جیمینم عشقه اینجا

اینننن منمممم🗿

جووونننن💖😂

این مدت که نبودم چه میکردم؟

دوستی می گفت؛ بچه که بودم، یه جوجه داشتم. خیلی دوستش داشتم.ی...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط