با تو بودن دیگه تنهایی برام معنی خاصی نداره🙂❤

با تو بودن دیگه تنهایی برام معنی خاصی نداره🙂❤
@ooorose
دیدگاه ها (۲)

بهترین فرند و شیپ دنیا😂💔

لیا😂💔

اسمش رو میدونم ولی خب...عاشقشم😂❤@ooorose

کیوت خررررررر😍❤

اینو یادتونه

دیگه برام مهم نیست ، هیچ احساس خاصی ندارم چون همشون رو دفن ک...

این زندگی نداره معنی بدون تو 😮‍💨🤍https://wisgoon.com/avina0i

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط