هعی آیدلعلی

هعی آیدلعلی
شما مشکلتون چیه ؟ 😀
دیدگاه ها (۴۱)

خودکار کاکتوسی 😭😂

والا بخدا 😂💀

یادش بخیر چقدر دوسشون داشتم و روی ارسلانم کراش داشتم 🤣😔💔

دلیلش مشخصه دیگه ؟ 🫡

امان از خودتحقیری و غربزدگی

مشکلتون واقعا چیه؟ بعضی هارو درک نمیکنمخب مثلا شاخ شدید گزار...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط