دوستان من فعلا دارم انتخاب میکنم برم جهنم یا بهشت 😐

دیدگاه ها (۳)

این ددی کدومتون بود ؟

پوزیشن مورد علاقه ی تهیکوک😭🥲

🫀

با یک جمله مخمو بزن 😐😉

چقدر دوستش دارم؟...اگر جای من در بهشت باشد و جای او در جهنم؛...

باتو جهنم بی تو بهشت

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط