اینو واسه توخاص میزارم اگه باهم دعوا کنیم قهر کنیم بازم ه

اینو واسه توخاص میزارم اگه باهم دعوا کنیم قهر کنیم بازم هیچی از دوست داشتنم به توکم نمیشه دوست دارم زندگیم
دیدگاه ها (۱)

ما اینو دیدیم گرخیدیم ولی هیچی نبود این لول فقط باید ی عروسک...

و باهم نفس میکشیم و مینویسیم دوست دارم 🌀کلیپ درخواستی هم میز...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط