اگر ایرانی هارو بکشیم شکستشون میدیم🇺🇸👌🏻

اگر ایرانی هارو بکشیم شکستشون میدیم🇺🇸👌🏻

چی میگی بی ریشه مرگ واسه ما خنده دار🇮🇷👌🏻
دیدگاه ها (۰)

به جون هر چی مرده پهلوی بر میگرده؟ غلط اضافه کرده🇮🇷👌🏻

خوب پهلوی خاهان بیاین ببینید چی آوردم براتون گفته بودین شاه ...

ما به خون شهدا قسم خوردیم🇮🇷🩸

....🖤

ادم چقد میتونه صبر کنه و بعد مرگ خودش بگه من واسه چی صبر کرد...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط